пʼятниця, 13 вересня 2024 р.

13.09.24

 Вітаю вас маленькі чомусики та шановні батьки!

Сьогодні для Вас на блозі:

- ранкова гімнастика "Весело крокуємо по колу";
- художньо-мовленєва діяльність Розповідання вірша Г.Чубач "Моя сім'я";
- музична діяльність "Сім'я";
- пальчикова вправа "Моя сім'я";
- малювання "Моя сім'я";
- приказки, прислів'я "Родина. Сім'я".

Ранкова гімнастика чекає на вас!



Послухайте вірш та назвіть членів своєї сім'ї.


Запрошуємо на заняття з музики


Щоб пальчики вправно малювали, не забудьте зробити пальчикову вправу



Підготуйте фарби, пензлик, аркуш паперу та намалюйте свою сім'ю. Чекаємо на фото ваших робіт!


Давайте разом пригадаємо прислів'я та приказки про родину за допомогою мнемосмужок.


Мирних та гарних вихідних!!!










Немає коментарів:

Дописати коментар