четвер, 12 вересня 2024 р.

12.09.2024

 Доброго ранку, маленькі друзі та дбайливі батьки!

                Сьогодні у блозі на вас чекає:

-Ранкова гімнастика "Весело крокуємо по колу";
-заняття з логіко-математичного розвитку "Порядкова та кількісна лічба.Величина предметів" (ст.гр.);
-заняття з ознайомлення з природним довкіллям "Сонце і хмари";
-здоров'я та фізичний розвиток;
есіда “Повітряна тривога. Як діяти?”;
-інтерактивна гра "Я та моя сім'я";
-консультація для батьків “Роль батька у вихованні дітей".
-руханка "Обійми свою сім'ю";
-гурток з народознавства.
Розпочинаємо наш день з корисної ранкової гімнастики.

На занятті з логіко-математичного розвитку  закріпите  порядкову та кількісну лічбу, величину предметів (старша група).
На занятті з ознайомлення з природним довкіллям ви дізнаєтесь багато цікавого про сонце та хмари.
Засиділися? Час зайнятися фізкультурою.
Сідайте зручненько та поговоримо про повітряну тривога та як діяти, коли вона звучить.”
Запрошуємо пограти в інтерактивну гру "Я та моя сім'я".
Пропонуємо консультацію для батьків “Роль батька у вихованні дітей".
Малята, запросіть своїх батьків на веселу руханку "Обійми свою сім'ю".
Запрошуємо відвідати блог з народознавства "Діти України".

Всім мирного, тихого дня!




Немає коментарів:

Дописати коментар