понеділок, 9 вересня 2024 р.

09.09.24

 Доброго, мирного ранку, любі малята та шановні батьки

     Тема цього тижня "Сім'я. Родина"

         Сьогодні у блозі для вас приготувала:

- ранкове привітання "Моя сім'я";
- ранкова гімнастика "Весело крокуємо по колу";
-заняття з соціуму "Дітям про сім'ю та родину";
-фізхвилинка "Раз, два, три";
-заняття з розвитку мовлення "Моя родина";
- заняття з конструювання "Будинок для родини";
-мультфільм " Не можна говорити погані слова";
-дидактична гра "Яка твоя сім'я";
-здоров'я та фізичний розвиток з кубиками;
-гурток з народознавства "Подорож українськими народними казками".

Вітаємо з початком нового тижня

Зарядку потрібно робити щоранку, тож дружно стаємо усі на зарядку.
На занятті з ознайомлення з соціумом ми поговоримо з вами про сім'ю та родину.

Втомилися? Тож давайте зробимо фізхвилинку.
На занятті з розвитку мовлення поговоримо про родину, сім'ю.
На занятті з конструювання виготовимо будинок для родини.
Чи знаєте ви, чому не можна говорити погані слова? Давайте подивимося про це мультфільм.
Пропоную закріпити знання про родину та пограти в дидактичну гру "Яка твоя сім'я".
 Одягайте зручний одяг та гайда займатися фізкультурою.

Запрошуємо відвідати блог з народознавства "Діти України".

Мирного всім дня !














Немає коментарів:

Дописати коментар