понеділок, 19 серпня 2024 р.

19.08.24

 Доброго, мирного ранку, любі малята та шановні батьки!

     Тема цього тижня -"Найрідніша в світі Україна"

Сьогодні для вас у блозі:

-Ранкова гімнастика "Ми маленькі патріоти";
-пальчикова гімнастика "Моя країна Україна";
-заняття з аплікації "Прапор України";
- заняття з фізичної культури з м'ячиками;
-пізнавальне відео "Безпечна поведінка з незнайомцями";
-дидактична гра "Україна яка?";
-бесіда про символи українського народу;
-руханка "Моя Україна".

Пам'ятаймо, щоб здоров'я добре мати - день з зарядки треба розпочинати.
Малята, пропоную вам переглянути відео про державні символи України. 
На занятті з аплікації ми зробимо один із державних символів України - прапор. Але спочатку підготуємо наші пальчики до роботи з пальчиковою гімнастикою "Моя країна Україна".
Починаємо робити аплікацію.
 Запрошую вас на заняття з фізкультури з м'ячиками.
Пропоную подивитися пізнавальне відео "Безпечна поведінка з незнайомцями".
А зараз пограємо в дидактичну гру "Україна яка?"
Малята, а ви знаєте, що у кожного народу є свої символи? Сьогодні ми поговоримо про народні символи Укаїни.
Настав час порухатись під веселу руханку "Моя Україна".

Гарного, тихого дня!

Немає коментарів:

Дописати коментар