пʼятниця, 26 січня 2024 р.

26.01.24

  Доброго ранку, мої маленькі друзі та шановні батьки!

       Сьогодні для вас у блозі:

-Ранкове привітання;
-ранкова гімнастика "Снігова";
-заняття з художньо-мовленнєвої діяльності: вивчення вірша  "Транспорт";
-заняття  музики "Транспорт";
-музично-ритмічна гра з цеглинками;
-конструювання з лічильних паличок;
-бесіда "Що таке добро і де воно живе";
-гра "Оціни вчинок";
-спостереження за льодом";
-пізнавальне відео "Безпека на льоду";
-консультація для батьків "Я сам!Я сама!- як на це реагувати дорослим".

Прокинулись? Вмились? Тоді час розпочинати ранкову зарядку.
Ви вже багато дізналися про транспорт, а сьогодні я пропоную вам вивчити про нього вірш.
Запрошую вас на музичне заняття.
Конструювати можна не лише з конструктора, а й з рахункових паличок.
Давайте поговоримо про добро та де воно живе.
Тепер, коли ви знаєте що таке добро, давайте пограємо в гру "Оціни вчинок".
Пропоную цікаве спостереження за льодом.

Всім подобається кататися на льоду, але треба дотримуватися безпечної поведінки на ньому.
Запрошую вас на музичну прогулянку з цеглинками Lego.
Пропоную консультацію для батьків "Я сам!Я сама!- як на це реагувати дорослим".

Всім гарного дня та чудового настрою!













Немає коментарів:

Дописати коментар